pondělí 1. října 2012

Domácí stříhání konečků vlasů

Zastřihávání konečků provádím každý měsíc. Protože mám celkem dlouhé vlasy a konečky se mi třepí. Už rok se snažím vlasy nijak nezatěžovat a o dost se mi zlepšily. Dřív jsem na nějaké zastřihávání kašlala a bylo to na těch vlasech znát. Doma se stříhám sama a jen jednou jsem byla u kadeřnice. A protože mě neostříhala tak jak jsem to chtěla jen mě to utvrdili v tom, že je lepší,  když se stříhám doma.
Vím, že by se na stříhání neměli používat nůžky na papír, ale kvalitnější a přímo na to určené. Bohužel já takové nemám, takže sáhnu po těch, které mám právě na očích. Dříve jsem si vlasy hodně žehlila, foukala a kulmovala a to těm vlasů také nepřidá. Jestli že máte zničené vlasy nic vám je tolik nezpraví než, když si je trošku ostříháte. Na domácím stříháni není nic složitého. Já si vlasy vždycky rozdělím na půl, přehodím si je dopředu a zastřihnu. Ten kdo má složitější účes a více sestříhaný by mohl mít trošku problém, protože si dozadu neuvidí. Ale určitě vlasům prospívá obnova konečků ať už si je zkracujete doma, nebo to necháte na vaší kadeřnici.


Před

Po

Žádné komentáře:

Okomentovat