pátek 12. října 2012

Recenze - lepidlo na nehty od Essence

Mám tu pro vás typ na lepidlo na nehty. Je to lepidlo nejen na umělé nehty ale i na vaše přírodní. V první řade jak už jsem říkala je to lepidlo od Essence a stojí okolo sedmdesáti korun a má 6 mililitrů. Já je používám na umělé nehty něco přes rok. A jsem s ním opravdu spokojená. Řekla bych ale, že to není úplně to nejkvalitnější lepidlo, ale za ty peníze je pro mě super. Je to typ lepidla, které vám udrží nehet na místě zhruba 14 dní. Pote se boky umělého nehtu začnou odlupovat. Nebo je možnost opravit si váš přírodní nehet  v případě, že si ho nějakým způsobem nalomíte a a chcete ho přilepit zpět. To jsem nezkoušela ale v návodu je to napsáno. Pokud děláte nehty i jiným lidem za peníze je asi lepší investovat do kvalitnějšího a dražšího lepidla. Na domácí dělání gelovek si myslím, že není vůbec špatné, ale záleží samozřejmě na každém z vás někomu může sedět a někdo s ním může byt nespokojen.


Žádné komentáře:

Okomentovat