středa 3. října 2012

Dermacol - Make up Cover

Konečně jsem ho našla. Je to ten nejúžasnější make up, který jsem kdy měla. Kupovala jsem ho v DM drogerii a stál 129 korun. Četla jsem na něj různé recenze a slyšela jsem jen samou chválu. Holky psali, že je hodně hutný a vytváří na obličeji masku, tak ho raději používají jako korektor. Sama jsem si říkala, že ho budu také tak používat. Protože mám korektor od elfu, který je celkem mastný a jeho krycí schopnosti nejsou moc velké. V obchodech prodávají myslím, že jen pět odstínů co jsem viděla a na internetu jich mají třináct. Já mám odstín 213, což byl ve stojanu nejsvětlejší. Z tohoto make upu jsem velmi nadšená. Jeho obsah je 30g a stačí ho opravdu málo a dále má velké krycí schopnosti. Já ho nanáším jen pod oči, kolem nosu na bradu a trošičku na tváře to je vše. Vůbec ho nepoužívám jako jiný make upu na celý obličej. Krásně zakryje nějaké to zarudnutí a přijde mi, že i když ho nanesu jen na nějakou část obličeje, krásně ho sjednotí. Takže určitě můžu doporučit ke koupi, cena není nějak vysoká a opravdu stojí za to.






Žádné komentáře:

Okomentovat