středa 17. října 2012

Podzimní kabelky

Na podzim nejvíce nosím svoje tři oblíbence. Protože mají krásné podzimní barvy a skvěle zapadají do tohoto ročního období. Samozřejmě, že je nosím v létě i v zimně, to bych zase kecala, že ne. Ale na podzim jsou jako dělané. Kombinuji je jen se dvěma podzimními šálami, které mám. Nějak si na ně nepotrpím, takže jich doma nemám plný šuplík. Obě dvě šály jsem dostala a obě mají  kočičí vzor. Myslím, že obě dvě jsou z H&M.
První kabelku mám myslím, že z C&A a mám ji zhruba dva roky. Stála 500 až 600. Přesnou cenu si už nepamatuji. Tuhle kabelku jsem nosila hlavně do školy.




Další moje kráska je z Olympie z nějakého obchůdku. Už nevím co to bylo za prodejnu, rozhodně žádná značková. Ale já jsem se do ní zamilovala, takže musela být moje. Stála taky zhruba 500 a mám jí rok.




Poslední můj úlovek je ze sakáče. Jen jsme se tam šli podívat a já neodolala prohrábnout kabelky. Samozřejmě jsem narazila na tady tu a musela jsem si jí odvést domů. Kabelka nebyl nošená, takže byla nová. Stála 60 až 70 korun. No neberte to, blázen kdo by jí tam nechal :D




Žádné komentáře:

Okomentovat