středa 10. října 2012

Dnešní malý nákup

Dnes jsem si musela něco vyřídit ve městě a tak neminula ani návštěva Rossmannu. Samozřejmě jsem tam šla cíleně pro věci, které mi docházely. Což byly tělové mléko, klasická modrá nivea a lepidlo na nehty. Nakoukla jsem k essence a viděla tam krásné stíny jen za čtyřicet korun. V odstínu 35 party all night a hned byly moje. A řekla jsem si stačilo. Bohužel jsem nakoukla do výprodeje a tam ležely gelové linky (odstín- 02 london baby), které jsem si řekla, že bych mohla také vyzkoušet plus štěteček na linky. Tudíž z mého nutného nákupu se stal větší a o to radostnější. Stíny mají krásnou zlato hnědou barvu a jsou pěkně pigmentované. Linky jsou tmavší hnědé barvy s drobulinkými třpytkami a krásně drží na ruce. Když jsem je chtěla setřít, tak šli hodně těžko dolu a proto doufám, že budou mít dlouhou výdrž.



Žádné komentáře:

Okomentovat