pátek 31. srpna 2012

Večerní péče o pleť


Na úvod musím říct, že mám normální pleť. Takže toho večer moc nepoužívám. Vystačím si jen se čtyřmi výrobky a nemám s tím žádný problém. Nepoužívám žádné speciální krémy na to a na ono. V odličovacích mlékách a vodách nemám žádného favorita. Tudíž co vidím zakoupím,vypotřebuji a koupím nový. V první řadě si vždy odlíčím make up, pokud jsem tedy nalíčená. Na fotce je pouze odličovač očí č. 1. Zapomněla jsem totiž na odličovací mléko. Odličovač očí je dvoufázový, takže odlíčí i vodě odolné malování. Poté tvář opláchnu vodou a vyčistím pleťovou vodou. Momentálně používám od Garnier č. 2. Sice je to na citlivou pleť, ale tenkrát sem ji k něčemu dostala takže ji musím vypotřebovat. A zakončím krémem. Momentálně mám klasickou modrou Niveu č. 3. Možná to někomu přijde divné, ale mě vyhovuje nemám s tím žádný problém. A jednou za měsíc, když mám pocit, že bych si mohla pleť vyčistit. Použiji nějaký peeling. Tento je opět od Garnieru č. 4 a mám ho strašně dlouho snad už čtyři roky.



Žádné komentáře:

Okomentovat