pátek 24. srpna 2012

Nehty

Protože mám ráda upravené nehty rozhodla jsem se udělat na toto téma článek. Je to pouze jen povídání a ukázka věcí které mám na nehty a jaké nehty si dělám. Žádné rady jak je mít hezčí, pevnější, atd.
 V první řadě si nehty lakuji už hrozně dlouho. Nekupuji si drahé laky, protože mi to přijde zbytečné, když mi ten lak tady bude potom ležet delší dobu. K smrti nesnáším, když vidím slečnu co má oloupaný lak do půli nehtů. Vůbec to nevypadá hezky. Nebo když má nějaký starý lak, který se na nehtu zdrcne a dělá žmolky. Některým slečnám to nevadí asi si myslí, že si toho nikdo nevšimne.
Před dvěma lety jsem na vánoce dostala domácí výrobu gelových nehtů. Takže teď si pořád dělám gelovky. Musím říct, že s vlastními nehty nemám vůbec žádný problém. Po tak dlouhodobém nošení umnělích nehtů. Nemám na jejich přípravu  nijak drahé přípravky. S gely jsem spokojené i když to není žádný zázrak. "Typy" si kupuji u větnamců, kde mají krabičku za sto korun a je jich tam hodně. Lepidlo používám od Essence. Takž žádná velká investice,ale bohatě to stačí. Tedy pro mně :)

Tady vám ukážu pomůcky, výrobky, laky, atd.



Nedám dopustit na "papírové" pilníky. Odlakovač nemám žádný oblíbený. Takže, který vidím ten si beru.
Jednou za čas, když si dělám gelové nehty a ty staré sundám. Promaštím si svůj nehet jakoby voskem na nehty, nebo co to je. Kdysi jsem to dostala je to z Oriflamu. Je to ta zelená kulička vlevo nahoře.



Tady mám pár ozdůbek. Nehoře jsou různě barevné třpytky.





Před nějakou dobou jsem také dostala brusku, ale vůbec nepoužívám.






Tady jsou potřeby na gelové nehty. Jak gely, kleštičky, lepidlo tak samozřejmě UV lampa.




V poslední řadě pár laků, které vlastním.






Žádné komentáře:

Okomentovat