čtvrtek 9. srpna 2012

E.L.F

Konečně jsem si vyzvedla svůj balíček na poště. Objednala jsem si pár věcí od elfu, které jsem říkala, že vám ukážu. Není toho zrovna moc hlavně jsou tam věci, které jsem právě vypotřebovala.
Nejvíc jsem se asi těšila na štětec na make up, který jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu. Jeho štětinky jsou velmi jemné, takže na obličej jsou příjemné. Další jsem si objednala multifunkční líčidlo v odstínu -  spotlight, které budu používat jako rozjasňovač. Důležitá věc, která mi došla je korektor v odstínu - light beige. Pro radost mám stíny v odstínu - angel, ale přijde mi, že jsou docela hrubě namleté. Barva se mi jinak líbí. Poslední věcí je báze pod oční stíny, kterou jsem objednala pro mamku, protože má také problém s tím, že jí stíny nevydrží dlouho a slévají se do linek. Tuhle bázi musím doporučit opravdu dobře drží stíny tam kde má.



Žádné komentáře:

Okomentovat