středa 29. srpna 2012

E.L.F - recenze

V pondělí jsem bohužel nestihla napsat žádný článek, protože jsem odjížděli na Jižní Moravu. Byly jsme tam jen na tři dny. Prošli jsem si nějaké zříceniny a zámek v Lednici. Kde se právě natáčelo Česko Slovensko má talent. Takže tam bylo hromadu lidí, rušno a  nějaký ten okruh zavřený.

Jinak teď bych se přesunula k tématu. Dneska bych vám chtěla ukázat pár výrobků od elfu a něco o tom napsat. Nemám jich zrovna moc, ale ty které používám už o nich můžu něco říct. Některé výrobky jsou skvělé jiné naopak.
Tuto kosmetiku si objednávám přes internet na http://www.elfkosmetika.cz/ . Protože u nás v širokém okolí není žádný obchod, kde bych jí mohla koupit a ani nikde jsem ji neviděla. Na internetu jsem viděla mnoho pozitivních ohlasu. Tak jsem se rozhodla také pár věcí vyzkoušet. První věc, kterou jsem si objednávala byla báze pod oční stíny, stíny a rozjasňující pudr. Bohužel pro ty, kteří nemají nějaký ten účet, musí platit docela vysoké poštovné. Ceny jsou velmi nízké, ale plus poštovné se to dost navýší. Když jsem kosmetiku dostala byla jsem velmi natěšená.   Po pár okamžicích mně zarazila jedna věc, kterou jsem si přečetla na spodní části, nebo víčku výrobku. A tam bylo napsáno Made in China. Tento fakt mi dokázal zničit náladu. Někomu tu možná nevadí nebo v tom nevidí nějaký problém. Mně cokoli z Číny odrazuje. Přesto jsem vyzkoušela, vyrášku nebo cokoli jiného jsem nedostala. Takže jsem si po čase objednala něco dalšího.





Velmi mile mě překvapila báze pod oční stíny. Která opravdu drží celí den. Moc nadějně jsem v to nedoufala, ale opravdu je super. Takž kdo nějakou bázi shání tak klidně vyzkoušejte.


Stíny jste u mně mohli také vidět. Mám ráda hnědé a né moc nápadné líčení. Takže tyhle stíny byly dobrou volbou.


Potřebovala jsem nějaký pudr do kabelky. Tak jsem si vybrala tenhle menší. Pudr sám o sobě není nic moc. Takže do kabelky na nějaký to občasný přepudrování nosu stačí. 


Vyzkoušela jsem také korektor. Který když jsem otevřela tak se mi začal barevně srážet. Což znamená, že dole byl tmavší pak kousek víš světlšjší a nahoře byl bílí. To mně docela naštvalo. Ale pak jsem ho zamíchala a celkem v pořádku. Kryje docela slušně, po nanesení je mastný, takže potřebuje přepudrovat.


Hledala jsem stíny v tělové barvě. Tyhle jsou se třpytkami. Když se s nimi nalíčíte tak vám na oku zůstanou jen třpytky. Stíny jsou celkem hrubě namleté, takže nic moc.



Mám také multifunkční líčidlo, které požívám jako rozjasňovač. Stačí opravdu malinko a místo na které si jej nanesete příjemné rozzáří.


Velmi mile jsem nadšená ze štětce na make up. Má velmi jemné štětinky, které  nevypadávají  a krásně se s ním pracuje.


Na to, že jsem nebyla nadšená kvůli výrobci. Je tato značka celkem dobrá. Samozřejmě se najdou výrobky, které fungují a které stojí za nic. Takže možná si ještě těch pár věcí v budoucnu objednám :)




Žádné komentáře:

Okomentovat