pondělí 6. srpna 2012

Moje úprava obočí

Ahoj,

Rozhodla jsem se, že Vám napíšu článek o tom jak se starám o svoje obočí a o jeho úpravě. Vím, že na internetu je spousta kroků a typů o tom jak si trhat obočí, čím vším to jde a tak dále. Proto o tom všem znovu já psát nebudu. Jen Vám ukážu jak to dělám já.
V první řadě si obočí trhám jenom pinzetou a ničím jiným jsem to ani nezkoušela. Trhám si je doma a přijde mi zbytečné chodit ke kosmetičce a vyhazovat za to peníze. Vím, že někdo se bojí trhat si to sám, aby to nepokazil a tak si radši tu službu zaplatí. Je to každé jeho věc.

Určitě všichni znáte získání tvaru obočí pomocí tužky, ale já Vám to také ukážu.



 1. Přiložíte si tužku k boku nosu a koutku oka. Znázorněno červenou šipkou, kde by mělo obočí začínat. 



 2. Tužka je opět opřena o bok nosu prochází přes střed oka. A ten nejvyšší vrchol by měl být pod tou tužkou. 

 3. Opět je tužka opřena o bok nosu a koutek oka. Tam by mělo obočí končit. Tady to tedy to moc pěkně vyfocené nemám ta tužka by měla jít přímo přes koutek oka.


Teď Vám představím svoje pomocníky.



1. Tužka na měření obočí ( jinak je to bílá kajlová tužka na oči )

2. Tužka na obočí Gabriella Salvete

3. Nůžky na zastřihávání chloupků, které občas přečnívají.

4. Klasická pinzeta na obočí.

5. Kartáček na obočí. Ten používám především, když si obočí namaluji tak tužku rozmazávám aby to nevypadalo moc uměle. 



Na první fotce je obočí nenamalované a na druhé je zvýrazněno tužkou.


 

To je ode mně vše mějte se krásně a hezký den :) 





Žádné komentáře:

Okomentovat