pátek 17. srpna 2012

V Rossmannu

Včera jsem si musela jít něco vyřídit do města. A tak jsem neodolala návštěvě Rossmannu. Delší dobu jsem chtěla vyzkoušet matující pudr od Rimmelu - Stay Matte. Ještě jsem neměla možnost ho vyzkoušet, takže nevím jestli opravdu má  matující efekt. Ale v pátek večer jdeme do víru velkoměsta tak ho pořádně vyzkouším. Další věc po, které jsem pokoukávala déle byl nějaké rtěnka v Nude odstínu. Nemohla jsem žádnou najít, až jsem narazilo opět od Rimmelu v odstínu 700 Nude delight. Barvička je taková lehounce hnědo tělové. Jen tak ze zvědavosti jsem nakoukla co mají ve výprodeji. A vybrala jsem si stíny od Essence v odstínu 05 Camp rock a lak z řady Nude glam v odstínu 03 - cookies a cream. Jo a ještě krém na ruce značka Isana :D.





Žádné komentáře:

Okomentovat