středa 15. srpna 2012

Moje barvení vlasů

Protože jsem si dnes dobarvovala vlasy, nebo spíše pomocí přelivu sjednocovala jejich barvu. Tak mně napadl, že bych mohla napsat o tom jakými barvami moje hlava prošla. Přišlo mi to zvláštní dát si  na hlavu něco jako barvící šampón a za pár minut opláchnout, oproti tomu jak jsem to dělávala dříve. Teď to dělám daleko jednodušeji a tolik to neřeším.
Abych uvedla na pravou míru jsem od přírody špinavá blondýna. Když jsem byla malá měla jsem vlásky jakoby pro melírované. Ve čtrnáct mi mamka doma dělala blond melír. Bohužel jsme to nechali na hlavě moc dlouho a já pak měla zničené vlasy. Proto jsem chtěla opustit od odbarvování a dalšího ničení. Další věc kterou jsem zkusila byl barvící šampón. Ten jsem si koupila v červené barvě, protože jsem chtěla změnu. No hlavu jsem měla docela křiklavou a vůbec jsem se v tom necítila. Naštěstí to po několika umytí povolilo a já pak měla zrzavé vlasy. Což bylo docela roztomilé.
Na delší dobu mě červená barva chytla a s tou jsem vydržela až do devítky. Ne, že bych měla pořád jen křiklavě červené vlasy to ne. Kupovala jsem si i tmavší odstíny až do takové tmavší červeno fialové. Ze začátku jsem používala jenom přelivy, ale poté i barvy. Vlasy jsem musel každý měsíc dobarvovat, protože moje světlé odrosty vypadaly hrozně. Jednu dobu také nastoupil trend podbarvovaní tmavší barvou. Což já jsem zvolila černou. Asi tak po roce jsem chtěla zpět svoji přírodní barvu. Odbarvovaní jsem prováděla doma, ale dostat tu červenou dolů moc nešlo. Takže jsem si vlasy opět obarvila a to na světle hnědou. Po dvou letech jsem zase chtěla změnu a tak jsem začala s opětovným odbarvováním. Své dlouhé vlasy, které jsem odbarvovala doma, jsem měla do půl blonďaté. Bohužel jsem se v tom necítila. A tak jsem na vlasy hodila přeliv ve světle hnědé. Momentálně používám jenom přelivy ve světle hnědé barvě. Nepřijdu si v tom tolik světlá v obličeji a je to mnohem přirozenější :)

A tady pár fotek z dob minulých.






S tou rukou na hrudi jsem já, aby bylo jasno :)

Žádné komentáře:

Okomentovat