pondělí 6. ledna 2014

Nákup

Dnes jen v rychlosti ukázka posledních opravdu "nutných" nákupů po Vánocích :D Delší dobu jsem měla v Kik vyhlídlé krabičky na moje serepetičky. Jsou to dárkové boxy,přesto je mám vystavené a v nich svoje věci. Větší stála 55,- a menší 45,-. no nekupte to na ozdobu. Na první pohled není znát na co jsou krabičky určené a věřím, že ten kdo to neví tak ho to ani nenapadne. :)

Další důležitou věcí je řasenka, která mi pomalu začala docházet před svátky. Pořídil jsem si od RIMMEL extra WOW lash. Nemá štětinky po celém kartáčku pouze na bocích. Celkem pěkně se s ní maluje.

Poslední věcí je plátěná taška. Byla hitem už snad před rokem. Já jsem si ji ovšem pořídila až teď. Narazila jsme na ni v Kauflandu za 20,-. No neberte to. Je sice šita horkou jehlou, ale hezky se v ní nosí věci. Takže až se mi začne rozpadat tak si ji spravím a bude to.

A to je pro dnešek vše mějte se. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat