středa 8. ledna 2014

L'Oréal - pleťová voda - recenze

Dneska bych Vám chtěla ukázat pleťovou vodu, kterou momentálně používám. Stojí něco málo přes sto - sto padesát korun. Pokud je ve slevě dá se koupit za docela dobrou cenu i když asi výrazný rozdíl mezi tím nebude.

Já mám pro normální a smíšenou pleť. Velký rozdíl, který jsem pocítila byla jiná vůně. Předtím jsem měla od Garnier hroznovou vodu a ta voněla krásně. Tato vody mi moc nevoní, ale není to žádný hrozný smrad, dá se to.

Voda má odstranit nečistoty a zanechat pleť tonizovanou. To je nejspíše pravda. Je to taková příjemná osvěžující voda. Na používání pleťové vody jsem zvyklá už od puberty, takže pro mě není problém si obličej čistit ráno a večer.

Myslím, že účinkuje tak jak má. Jsem s ní spokojená určitě si koupím další.



Žádné komentáře:

Okomentovat