pondělí 13. ledna 2014

Barevné oční linky Miss Sporty

O Obědové přestávce jsem si řekla, že se půjdu mrknout do Rossmann a něco si pro radost koupím. Hned mě zaujaly barevné oční linky u Miss Sporty. Ani jsem netušila, že nějaké mají. Hned jsem měla jasno a vybráno co si odnesu.

Jsou to zlaté oční linky v odstínu 010 Gold Addict, ty byly jasnou volbou jelikož nic zlatého nemám. Potom tmavě fialová v odstínu 013 Purple Hit. Mají opravdu krásnou fialovou barvu. Samozřejmě tam byly i jiné odstíny. Ale abych pravdu řekla ani nevím co tam bylo za barvy. Hned na první pohled mě zaujaly tyto dva odstíny.

Vydrží na oku celý den v tom není problém. Akorát docela dlouho zasychají, takže si musíte dávat pozor abyste si je nějakým způsobem nerozmazaly. Jejich cena je 60,-, takže za ty peníze si myslím, že se to dá :)




Žádné komentáře:

Okomentovat