pondělí 27. ledna 2014

Mýdlové konfety

Dneska vám ukážu, jak jsem využila mýdlové konfety ve tvaru růžiček. Jsou původně určeny k umývání rukou nebo si je můžete hodit do vany. No popravdě já na to moc nejsem, sypání si soli a jiných uvolňujících přípravků do koupele.

Toto je moje druhé balení mýdlových konfet, které jsem dostala k nějaké příležitosti. A protože mi bylo líto, že je nijak nevyužívám, napadlo mě si z toho udělat nějakou dekoraci.

Dopadlo to následovně. Černá krabička je také z nějakých lahviček od soli.

Myslím si, že to vypadá docela hezky. Jak dlouho to vydrží pěkné, těžko říct. Určitě se do růžiček práší a za nějaký čas to bude na vyhození. Momentálně mi to, ale zaplňuje prázdné místo.


Takž když to jde využít i jinak tak proč ne J.






Žádné komentáře:

Okomentovat