pondělí 20. ledna 2014

Moje aktuální vlasová rutina

Poslední dobou jsem začala používat "přírodní šampóny". A to hlavně z toho důvodu, že jsem si umývala hlavu šampónem od L´Oréal pro barevné vlasy. A měla jsem je neustálé splihlé a přilehlé k hlavě a to se mi teda vůbec nelíbilo. Tak jsem použila přírodní šampón od Oriflame co jsem dostala snad před dvěmi  roky na Vánoce. Vlasy sice nebyly tak hebké zato měly objem.

A tak jsem začala tento šampón používat. Musím říct, že se mi zdá, že kvalita vlasů je daleko lepší. Dříve jsem byla naprosto proti přírodním šampónům, ale teď se mi nějak zamlouvají. Určitě vyzkouším další přírodní, který jsem dostala a uvidím jak to vlastně je.

Další věc, která musí proběhnout je zastřihávání konečků, protože jinak by to nešlo a nějaký balzám na vlasy, aby vlásky šly krásně rozčesat :).




Žádné komentáře:

Okomentovat