úterý 31. prosince 2013

Co jsem dostala na Vánoce

Konečně jsem si po svátcích našla čas na blog. Přes Vánoce nebyla volná chvíle, chození po návštěvách a různé návštěvy u nás. Takže teď mám konečně klid Vám sem něco přidat.

A jsou to samozřejmě dárečky co jsem dostala. 



Pečující kosmetika na vlasy, obličej a tělo.



Větší hnědá kabelka, kterou jsem potřebovala.


Krásný teploučký svetřík s rukavičkami a úžasný legíny, na který jsem si dělala dlouhou dobu zálusk.


Pyžámko na zimu a nové prostěradla.


Košíček na rtěnky. Bázi pod oční stíny, řasenku, lesk a rtěnku.


Podzimní-zimní botičky. Náhrada za staré které se mi rozpadly.


 Úzký pásek.


Krásný, hebký chlupatý polštářky.


Lepší holítko.


 Největší dárek bylo akvárium. Přítelovi jsem o něm něco plácla a on mi je pořídil.


 A tak jsem si koupily krásný oranžový závojnatky.


Další kabelku se kterou jsem nepočítala. Ovšem kabelek není nikdy dost.



Opět něco málo z kosmetiky. Šampón, olej na tělo, krém na obličej, sprchový gel, pealing.


Bronzr v kuličkách a stíny na kouřové líčení v hnědé a zelené barvě.



A to je od Ježíška vše. Tento rok jsem byla asi moooc hodná a tak jsem dostala tolik dárečků. :)

A zítra je tu silvestr, takže všechno nejlepší do nového roku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat