pondělí 16. prosince 2013

Recenze - Essence- tekutá linka

Dneska bych vám chtěla ukázat svoji aktuální oční linku, kterou používám každý den. Tohle je moje třetí balení a jsem s ní velmi spokojená. Předtím jsem používala gelové oční linky. Ale strašně dlouho mi to ráno trvá než si ji namaluji a jsem s ní spokojená.

Proto jsem si po delší době opět zakoupila tekutou. Moje první balení nebylo vodě odolné a měla jsem pocit, že se mi neustále linka drolí. Také mi občas slzely oči a linku jsem měla rozmazanou. Proto po vypotřebování jsem si koupila vodě odolnou. A musím říct, že je to sto a jedna.

Linku mám během chviličky namalovanou. Krásně drží celý den a hlavně co musím říct. Když se vám stane, že přetáhnete linku a nelíbí se vám. Můžete ji vatovým tampónkem trošku setřít a poupravit. Což s nevodě odolnou linkou nešlo. Okamžitě se mi rozmazala.

Zakoupíte ji zhruba za 65,- až 75,-. Kdekoliv kde mají stojan Essence. Já jsem s ní naprosto spokojená a můžu jenom doporučit :)



Žádné komentáře:

Okomentovat