pondělí 2. prosince 2013

První adventní neděle

Tak už se nám to blíží. Za tři týdny tu máme štědrý den. Nevím jak vy ale já zatím nemám všechny dárky které mám v plánu nakoupit. Dost špatně se to vybírá když skoro všichni, před nedávnem slavili narozeniny. Tudíž nápady na dárky se pomalu vyčerpaly.

Ani já vlastně nevím co bych si přála na vánoce. Poslední dva, tři roky nemám žádnou věc po které bych opravdu toužila a přála si ji mít pod stromečkem. Nejspíše dostanu nějaké peníze a sama si pak pořídím co potřebuji.

A abych se naladila na vánoční atmosféru i když to venku není tolik znát. Jelikož u nás je jen troška rozpuštěného sněhu. Nazdobila jsem si jako každý rok pár větviček ve váze. Mám moc ráda když to pokoj provoní a vidím tady nějakou vánoční dekoraci.

Teď nejspíše půjdu brouzdat na internet a poohlédnu se po dalších nápadech na dárky. Mějte se fajn :)



Žádné komentáře:

Okomentovat