pondělí 9. prosince 2013

Přemýšlela jsem nad článkem a napadlo mě, že bych vyzkoušela napsat na sebe nejen kritiku ale i pochvalu. Před nedávnem jsem na něco takového narazila bohužel, jsem moc nepostřehla jak to mělo znít. Proto jsem si to upravila k obrazu svému.

Napsala jsem začátky vět a doplnila do nich fakta o mě. Je to jen deset pár krátkých vět. :)


Jsem.......spolehlivá
Často říkám.....jo, no
Neumím........dobře vařit
Za to zvládám......... často uklízet
Nesnáším........lidi co si vymýšlí
    Půjčuji.......nerada 
Baví mě..........šití
Bojím se........vážných nemocí
Ujíždím na........kabelkách
Nejraději na sobě mám......vlasy a postavu
Myslím si že jsem.........dobrý řidič
Poslouchám........hudbu v telefonu
Nejraději mám......čokoládovou zmrzlinu
Kupuji........potřebné věci
Nerada.......navštěvuji doktory



Žádné komentáře:

Okomentovat