středa 10. července 2013

Prodloužený víkend

Jsme strávili u vody, kde jsem i přenocovali. Bohužel  nebylo tak pěkné počasí jak jsem očekávala. Brala jsem si sebou plavky a lehátko na vodu, jelikož z rána to vypadalo velice slibně. Po to co jsem dorazila na místo, kde stanoval můj přítel ( který tam jel už den přede mnou, protože se nemohl dočkat). Začalo po půl hodině foukat až do večera. Byly jsem v polo stínu, přesto jsem byla ve svetru. Vtipné bylo, že lidi na loďkách měli plavky. Bohužel vítr bylo trošku studený. Dali jsme si na grilu maso, párky a pak i rybku. Spali jsme v bivaku na rybářských lehátkách, takže pohodlnost největší a uvnitř bylo teplíčko. Což jsem vůbec nečekala a vzali si sebou více mikin. Určitě na jeden den, dva je to paráda, ale nevím jestli bych tak u vody vydržela třeba týden. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat