pondělí 15. července 2013

Miss Sporty - Fabulous lash

Pro mě naprosto úžasná řasenka, která mě opět přesvědčila o tom co s mými řasami umí. Jak už jsem určitě někde psala je to moje nejoblíbenější řasenka, kterou jsem vyzkoušela. Přesto, že si nic od Miss sporty už nekupuji, tak k tomuto výrobku se vracím. Samozřejmě nemám zkušenosti s dražšími řasenkami ani okolo dvou set korun. Přijde mi zbytečné utrácet tolik za řasenku. Ovšem tak to vidím já, nechci do ní tolik investovat. Před dvěma měsíci jsem si koupila řasenku od Essence. Moc dlouho mi nevydržela, kartáček byl velký, ale mě celkem vyhovoval. Bohužel nedokázala mé řasy tak pěkně zvýraznit, nadzvednout. Teď jsem si koupila tuto a opět mě přesvědčila. Řasy jsou dlouhé oddělené, prostě nádherné. Neříkám, že se musí líbit všem a nemusíte být s ní vůbec spokojení. Protože každý má jiné řasy a jiné požadavky, pro mě je ale prozatím jednička :)




Žádné komentáře:

Okomentovat