pátek 26. července 2013

Moji noví miláčkové

Udělala jsem si radost a koupila dva produkty. První je lesk od Maybelline v odstínu 150 Pink shock. Dlouho jsem hledala nějakou růžovou rtěnku ve světlejším odstínu. Jednu mám vybranou a je to opět z kolekce Kate, bohužel tyto odstíny mají pouze ve větších drogerií. A já se zrovna na to místo moc často nedostanu, ale brousím si na ni drápky. No a tak jsem koukal po stojanech v drogerii a našla jsem tento krásný lesk. Abych pravdu řekla moc na lesky nejsem a mám pouze dva. Více jsem si oblíbila rtěnky přesto jsem do lesku šla. A udělala jsem dobře. Vypadá opravdu nádherně a já jsem na míru spokojená. Barvička krásná přesto, že je to lesk myslela jsem si, že nebude moc vidět, opak je ale pravdou. Vypadá moc hezky a slušně vydrží. Já ho koupila ve slevě za nějakých osmdesát korun. Kolik stojí normálně to jsem bohužel nepostřehla, moc to asi nebude. A ještě se mi tam líbil takový oranžový, takže ten si možná taky dokoupím. Druhou věcí je lak od Essence v odstínu 107 naughty and pink. Je to taky moc pěkná růžová barvička. Na nehtech vypadá moc hezky určitě mrkněte :).

Fotky bohužel nejsou moc kvalitní neměla jsem čas je lépe vyfotit, když tak mrkněte do drogérie.







Žádné komentáře:

Okomentovat