pátek 12. července 2013

Nový přírůstek do rodiny

Musím vám představit svoji krásku. Jsem z ní naprosto nadšená. Pokaždé když jsem byla v nějakém obchodě pokukovala jsem po světlé kabelce. Zjistila jsem, že žádnou nevlastním, mám jen černé, hnědé, šedé. Jak už jsem určitě někde psala kabelky mám moc ráda, takže jich vlastním po více. Klidně si koupím levnější kabelku u vjetnamců, než mít jednu drahou. To bych asi nedala. Takže i tato pochází od vjetnamců. To mi, ale vůbec nevadí. Tento styl áčkových kabelek se mi moc líbí. Chtěla jsem si takovou kupovat už dřív, ale nějak z toho sešlo. Tato kabelka má béžovou barvu. Jelikož se mi bílé kabelky moc nelíbí, tak jsem zvolila tuhle. Má na sobě ozdobné kamínky, které mě také uchvátili, uvnitř je docela prostorná. Co více si přát, stála čtyři sta a já jsem velice spokojená. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat