pondělí 1. července 2013

Akce Maybelline Colorama

Už jste si určitě všimli v drogeriích akce, která se týká Maybelline. Je tam už delší dobu a já jsem si od tam, před víc jak týdnem odnesla dva výrobky. Kupovala jsem je v Rossmannu, ale netuším jestli je tato akce i v DM drogerii. A čeho se týká? Předpokládám, že už to všichni víte jelikož jsem pozapomněla na to ,že jsem si něco koupila, proto to sem dávám tak opožděně. Ale nevadí. V drogerii naleznete samostatný stojan této značky. Jde o to, že si můžete vybrat dva výrobky a ten levnější dostanete zdarma, tudíž platíte jen ten dražší. Což je docela super. Mají tam laky, stíny, tvářenky, lesky, tužky na oči a jiné. Dlouhou dobu jsem si chtěla koupit zelenou tužku na oči a upřímně se mi za ni nechtělo dávat osmdesát korun. Vím není to žádná velká cena, ale i tak. A když jsem narazila na tento stojan hned mě zaujali tužky na oči za 50,-. Mé srdce zajásalo. Krásná barvička, přesně kterou jsem hledala plus k tomu jsem si vybrala tvářenku za 60,-. Tužka je v odstínu 300 Edgy emerald a tvářenka 301. Má krásně třpytivou růžovo-oranžovou barvičku. Na různém světle vypadá pokaždé jinak. Je to docela přirozená tvářenka. Já jsem s nákupem spokojená, tak určitě neprošvihněte i vy tuto akci.

Bohužel tvářenku se i nepodařilo pěkně vyfotit. Foťák ji vůbec nezachytili.





Žádné komentáře:

Okomentovat