pondělí 7. ledna 2013

Vánoční a po Vánoční dárkečky

Ještě tu mám na ukázku pár dárku, které jsem dostala od rodiny z přítelovi strany a malé drobnosti, které jsem si pořídila sama. Abych ty dárky na Vánoce zkompletovala všechny tak vám je ukážu jak první. Z kosmetiky jsem ještě dostala nějaký šampón na vlasy od Oriflamu, kartáč na vlasy ( ten tu nemám nechám si ho u přítele), voňavku od Playboye Play it sexy a k tomu sprchový gel stejné vůně. Poslední věc,kterou jsem dostala byl velký kosmetický kufřík. Řekla bych, že je určený na cestování, protože má uvnitř jen přepážky a na normální skladování nějaké kosmetiky by bylo všechno na sobě rozházené. Kufřík je také od Oriflamu. Další věc, kterou jsem si chtěla vyzkoušet a pořídit jsou linky od Essence. Mám jedny a jsem s nimi spokojená, proto jsem si teď vybrala klasické černé v odstínu 01 Midnight in Paris. Krásně se s nimi pracuje, vydrží celý den a stojí okolo sedmdesáti korun. K nim jsem si samozřejmě musela pořídit štěteček na linky. Jeden už sice mám, ale ten používám na obočí. Skosený štěteček na linky stojí čtyřicet korun a je také od Essence. Poté jsem si pořídila rtěnku od Rimmel London z kolekce Kate Moss. S těmito rtěnkami jsem spokojená vlastním sice jen dvě, ale jsou super. Chtěla jsem něco výraznějšího a tak jsem si vybrala světlejší červenou v odstínu 12. Stálo zhruba sto třicet korun. A poslední výrobky se týkají nehtů což je klasický pilník na gelové nehty a krásný lak. Bohužel je od větnamců takže odstín vám neřeknu a stál dvacet korun. Je to krásná světle růžovo oranžová barvička na léto jak dělaná. A protože mám gelovky tak mi nevadí, že lak nic nevydrží, protože gel udrží všechno pěkně na místě. A to je vše :)













Žádné komentáře:

Okomentovat