pondělí 14. ledna 2013

Kabelkové přírůstky

O víkendu jsem byly navštívit nové nákupní centrum v našem okolí. Navštívili jsem pár obchůdků a zamířily do Takka. Už minule jsem se dívala na jednu hnědou kabelku, ale zdála se mi drahá a nechtělo se mi za ni tolik dávat. Ovšem teď jí měli ve slevě, předtím stála 499,. a nyní 299,-. No krása. Tak jsem si vydyndala u přítele předčasný dárek k narozeninám. Ještě jsem tak trošku házela očkem po plesové kabelce. Ovšem tu jsem si vůbec kupovat nechtěla. Byla také zlevněna z 299,- na 149,-.  Nakonec mi ji přítel taky vzal, takže dárky na k narozeninám mám odbytý. Doma jsem si musela udělat úklid a vytřídit ty kabelky, které už nenosím, protože můj věšák už by je neunesl a pořád mi nějaká z něj padala. Asi přece jsem trošku kabelkovej maniak.





Žádné komentáře:

Okomentovat