pátek 25. ledna 2013

Cvičení na orbitreku

I přes zimu se snažím nějakým způsobem hýbat. Samozřejmě k tomu nepočítám každodenní procházky se psem. Orbitrek máme domu už asi 3 roky. Buď mamku nebo mě popadne jednou za čas pocit , že by jsme ho mohli trošku projet. No nevím kdy na něm naposledy cvičila mamka, ale mám tušení, že někdy minulý rok po svátcích, kdy měla výčitky z přežírání se. Já se zatím držím zhruba měsíc, kdy každý den na něm cvičím aspoň 10 minut. Protože víc mě nebaví a vím, že bych s tím sekla. Deset minut je pro mě akorát. Necvíčím z toho důvodu, že bych chtěla zhubnou, ale proto, že se chci pohnout a zpevnit trošku nohy a zadek. A musím říct, že z toho mám dobrý pocit. Nevím jestli je to jen můj dojem, ale mám pocit, že mám silnější a odolnější nožky. Neumím to dobře vysvětlit, ale cítím se fajn :).


Žádné komentáře:

Okomentovat