středa 9. ledna 2013

Sukně ze svetru

Když jsem nahlédla do své skříně. Našla jsem ta bílí svetr, který jsem už nenosila, protože byl žmolkovatý. A tak jsem přemýšlela co s ním. Vyhodit se mi ho nechtělo. Nakonec mě napadlo z něj ušiji sukni. Protože i v zimně ráda nosím teplejší sukně, vytvořila jsem i jednu ze svetru. Vzhledem k tomu, že byl žmolkovatý musel jsem rubní stranu použít jako licní, aby nebyly vidět nedostatky. Svetr jsem rozstřihla na půl, sešila, udělal jsem pásek v pase, ve kterém je schovaná gumička, aby sukně lépe držela. A je skoro hotovo. Bohužel pak jsem zjistila, že je dost průhledná, tak jsem do ní ještě všila modrou spodničku. I když je modrá naštěstí není její barva přes sukni vidět. Sice na fotkách nevypadá nic moc, ale oblečená a s výrazným páskem vypadám moc hezky. A tady je výsledek.





Žádné komentáře:

Okomentovat