středa 30. ledna 2013

Moje rtěnky

Nemám jich zrovna moc snad jen tři, podle mě kvalitní. Chtěla bych vám je dneska představit. Už jsem se dostala do věku kdy se rtěnky začali líbit a já se jich přestala bát. Dřív jsem normálně používala nějaké nevýrazné lesky a byl jsem s nimi spokojená. Poslední dobou sem dostala chuť vyzkoušet nějakou rtěnku.

Pořídila jsem si od Rimmel London nude rtěnku v odstínu 700 Nude Delight. První pokus na nošení rtěnky dopadl dobře. Kupovala jsem ji v Rossmannu zhruba za 145,-. Musím říct, že je fakt suprová. Barva je krásně decentní a mě se líbí, vydrž je podle mě docel dost dobrá. Stačí abych pusu jednou dvakrát za večer obtáhla a vydrží celou noc. Záleží, ale taky na tom jestli něco pijete či jíte. Má nádherný balení, vůně je taková klasická rtěnková. V závěru je to můj miláček.








Další kterou jsem si koupila, byla od Elfu. Stála kolem 95,- je to dostín Coral. Má krásnou barvu a na rtech vypadá hezky. Je matná takže má celkem velký problém a to, že moc dlouho nevydrží. Začne se mi žmolkovat na vnitřní straně rtů. Určitě to znáte a víte co mám na mysli. Rozhodně ji nějak vypotřebuji,ale rozhodně si od Elfu žádnou pořizovat už nebudu.







Dlouho dobu jsem se rozmýšlela nad výraznější barvou moc se mi líbí oranžová a červená. Nakonec jsem narazila opět od Rimmelu na krásnou barvičku. Je to odstín 12 a je z kolekce KateMoss. Odhodila jsem zábrany proti výraznějším barvám a jsem spokojená. Možná je to na mě trošku nezvyk taková rtěnka, ale rozhodně to nevypadá špatně. Nanáším ji opravdu malinko a přesto je dost sytá.







Rozhodně moje sbírka nekončí, sotva začíná. Pomalu, ale jistě. Teď mám v plánu najít nějakou růžovou a oranžovou.

Žádné komentáře:

Okomentovat