úterý 26. června 2012

Astrid

Ahoj,

mám tu pro Vás pár výrobků od značky Astrid. Jedná se o pečující kosmetiku. S touto kosmetikou jsem docela spokojená, vyhovuje mi a je pro mě cenově dostupná. Je to vlastně klasická drogeriová  kosmetika. Mám vyzkoušeno několik výrobků, ale dneska chci ukázat ty, které mám doma.





1. První čím začnu je lak na vlasy. Poprvé když sem si ho koupila tak jsem nečekala žádné zázraky. Ale mile mě překvapil. Je na něm teda napsáno, že by měl mít nějaké regenerační účinky. Což jsem teda nezaregistrovala. Není na něm napsané jaký má stupeň fixace, takže jsem nečekal žádné bombu. Ale musím říct, že drží opravdu výborně. Vlasy nelepí a vydrží skoro celý den. Cenu si sice už nepamatuji, ale byla maximálně do sto korun.

2. Toto tělové mléko jsem si koupila před 14 dny a je super. Je teda určeno pro suchou pleť. Jeho konzistence je velmi řídká, ale stačí opravdu málo na použití. Vsakuje se celkem rychle a hydratace pokožky vydrží celý den. Koupila jsem je ( mám pocit, jestli nebylo ve slevě ) za čtyřicet tři korun, takže za mně palec nahoru.

3.Také jsem si celkem oblíbila krém, který používám na noc. Je hodně mastný, takže bych ho nedoporučovala na mastnou pleť. Stál okolo padesáti korun.

4. A poslední můj nejoblíbenější produkt je pomáda. Jsem s ní moc spokojená i když mě naštvala teda cena za kterou jsem ji koupila. Kupovala jsem ji v rosmanu za dvacet pět korun, což předtím stála jen dvacet. Vím, že je to jen o blbejch pět korun víc, ale fakt mě to naštvalo :D Pomáda je teda bezbarvá a nějakou výraznou vůni taky nemá. Akorát, když je v chladnějším prostředí tak trošku stuhne a špatně se nanáší a naopak, když je v teplejším tak je taková víc rozpuštěnější. Ale myslím si, že to dělají skoro všechny pomády. Ale mě vyhovuje a kupovat si ji budu dál. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat