sobota 2. června 2012

Každodenní make-up

Ahoj dneska bych Vám chtěla ukázat můj každodenní make up.
Skládá se z osmi produktů a jednoho pomocníka :)




1. Jako první používám korektor. Tento korektor je Giordani Golg od Oriflame. Tento korektor jsem dostala a musím říct, že jsem s ním spokojená. Je samozřejmě lepší než korektor od NYC, který jsem si koupila a nejsem z něj vůbec nadšená. Dělá hrudky a nic moc nezakryje. Ovšem tento korektor jo mnohem lepší.

2. S nástupem B.B Creamu jsem si ho oblíbila i já. Původně jsem si říkala, že ho budu používat jen občas. Ale velmi se mi zalíbil a tak ho používám každý den místo make upu. Na tváři vypadá přirozeně a  dodává nádech  lehké opálení, mám ho v odstínu 03- Medium. A jsem s ním moc spokojená.

3. Další věc kterou používám je pudr. Já používám, nebo spíše mám zkušenosti jen s pudry od Miss Sporty. Protože mi vyhovují a mám je nejoblíbenější. Pudr mám v odstínu 003 Dark. A protože jen lehce pudruji ta místa která jsou potřeba tak mi ani moc neubývá.

4. Na zvýraznění obočí používám tužku od Gabriella Salvete.

5. Další věc kterou používám jsou linky od Essence. Momentálně jsem si koupila voděodolný. První linky, které jsem si zakoupila od Essence mi vydrželi snad přes rok. A nijak nevysychali ani se nežmolkovali nic podobného. Takže za mně jasná volba.

6. Chtěla bych vám taky představit svého pomocníka na řasy. Jsou to vlastně klasické kleštičky, ale jsou na baterky. Růžové gumy které přidržují a natáčejí řasy se zahřejí a zbělají. Tudíž jsou připravené na použití. Kleštičky jsou z Oriflame.

7.Následující je samozřejmě řasenka. Momentálně používám řasenku opět z Oriflamu.

8. Poté používám bronzer. Tento je od NYC v odstínu 720A Sunny.

9. A podle nálady ještě použiji bílou kajlovou tužku na vnitřní linku oka. Tuhle mám od Essence.

Žádné komentáře:

Okomentovat