středa 13. června 2012

Drdol

Ahoj

Dnes tady mám pro Vás typ na účes. Je to v podstatě klasický drdol s květnou.
Strašně se mi poslední dobou začali líbit kytky ve vlasech, takže jsem přemýšlela co s nimi vytvořit. Mám zatím jenom jednu ale plánuji si další koupit :)

První věc, kterou jsem udělala. Bylo to, že jsem ustřihla špičku ponožky, aby objem drdolu byl o něco větší.
Samozřejmě jsem stříhala ponožku, kterou jsem nenosila a byla děravá :D




1. Ponožku jsem srolovala  jakoby do gumičky. Další potřebné věci jsou obyčejné gumičky, pinetky a kytka.



2. Stáhla jsem si vlasy do culíku.


3. Na něj jsem navlékla ponožku pro větší objem.


4. Po té jsem si vlasy rozhodila přes culík. Což znamená, že jsem sklonila hlavu a vlasy po ní rozprostřela.



5. Zagumičkovat vršek culíku.





6. Po bocích mi zbyly prameny vlasů. Ty jsem shrábla k sobě a omotola je okolo drdolu. A konec přychytila pinetkou.


7. Poté už jenom připnout kytičku a je hotovo.


   
Na léto si myslím že to není tak špatný účes :)







Žádné komentáře:

Okomentovat