čtvrtek 7. června 2012

Staro nová kabelka

Ahoj

Dnes tu mám pro vás typ co se starou kabelkou. Pokud máte nějakou takovou co vám doma překáží a už se z nějakého důvodu nedá moc nosit, ale je vám líto i vyhodit. Můžete ji zkusit předělat, jako já. Je to spíše typ pro zručné ručičky. Kdo umí šít na stroji je to velká výhoda.
A teď k věci. měla jsem starší kabelku, které v podstatě nic nebylo, ale měla no sobě síťku, která se trhala a nevypadalo to už pěkně. Musím taky podotknout, že kabelka je od větnamců, takže líto mi jí nebylo. Ale kdyby to byla nějaká za dva tisíce tak bych si to hóóódně rozmyslela :D

To je ona:



1. První krok co jsem udělala bylo, že jsem celou kabelku rozpárala. Podšívku ve vnitřku jsem jenom vytáhla a nechala ji v celku.




2. Síťku, která se trhala jsem dala pryč + spodek kabelky. Mezery jsem sešila k sobě a také spodek kabelky. Tudíž je skoro hotová. Podšívku jsem upravila podle velikosti kabelky, takže sem ji sešila jen po bocích. 



3. Musíte si s tím chvíli vyhrát :) Poté jen všít podšívku a zip dovnitř.



A je hotovo :)


      




Žádné komentáře:

Okomentovat