pondělí 2. července 2012

e.l.f.

Ahoj,

Dnes mi přišla dekorativní kosmetika od elfu. S touto značkou nemám vůbec žádné zkušenosti, objednávala jsem si ji poprvé a byla jsem zvědavá jaká bude. Na hodně blozích jsem ji viděla a je celkem chválená. Ceny na stránkách jsou velmi příznivé, ale zato je celkem vysoké poštovné.


Strašně se mi líbí hnědé stíny ať jsou matné nebo třpytivé, světlé, tmavé. Mám je hrozně ráda. Tudíž jsem si objednala quatro stíny - Beautiful browns. Stíny vypadají moc pěkně a stáli mě 75,-.






Další věc kterou jsem chtěla vyzkoušet je báze pod oční stíny. Mám ji v odstínu Nude a stála 39,-.
Musím říct, že mě docela překvapila. Moc jsem tomu nevěřila, že to bude nějak fungovat, tak jsem se namalovala použila vlastně  bázi, stíny a šla se koupat a opalovat. Po nějaký třech hodinách stíny stále drželi. Takže doufám, že mě ještě nezklame.




A poslední věc je pudr v odstínu Honey. Je teda docela malinkej, akorát do kabelky. Za tu cenu taky toho množství být víc ani nemůže a stál mě opět 39,-.



Žádné komentáře:

Okomentovat