středa 11. července 2012

Pircingy

Ahoj,

Dneska mě napadlo, že bych mohla napsat článek, který se bude týkat mých zkušeností s pircingy. V první řadě musím říct, že všechny jsem si je dělala sama. Protože jsem měla strach svěřit se do rukou někoho cizího. Jako první a jediné, které mi zůstali jsou propíchlé uši. V pravém uchu mám tři naušnice navíc a v levém dvě. Poprvé když jsem si chtěla propíchnout další dírku mi bylo asi 14 nebo 15. Šla jsem do zlatnictví, kde to dělala jedna starší paní, která na to ani neviděla. Bolest to nebyla velká, ale když jsem tu paní viděla jak se na mě chystá a není si vůbec jistá tak, jsem si řekla že víckrát už ne. Další naušnice jsem si už dělala doma sama. Neměla jsem s tím žádné problémy. A mám je dodnes. Další pircing, který mi docela dlouho vydržel byl v nose. Ten jsem si taky pichala sama. Bohužel jsem před dvěma roky kamínek ztratila. A po rozhovoru s přítelem , kterému se to moc nelíbilo jsem dírku nechala zarůst. Ale moc nezarostla a je to vidět dodnes, že jsem ho tam měla. Další pircing, který jsem měla byl v pupíku a na ten jsem taky doplatila. Ze začátku žádné problémy s tím nebyly, ale později mi to začalo hnisat. A mám tam jizvu, už nemám tak pěkný pupík jako předtím. Bohužel můžu si za to sama. Poslední, který jsem zkoušela byl do jazyku. Ale ten jsem spolkla takže jsem se rozhodla, že už další podnikat nebudu. Všechny tyhle moje pokusy byly v pubertě, kdy to bylo docela populární a měl nějaký pircing každý. Teď už jsem z toho vyrostla a žádný už bych si neudělala. 
A co vy jaké máte zkušenosti s pircingama? :)





Obrázky jsou z internetu.


Žádné komentáře:

Okomentovat