čtvrtek 5. července 2012

Unbra

Ahoj,




Dneska mě napadlo, že napíšu článek na silikonové podprsenky Unbra. Tuhle podprsenku mám skoro tři roky, ale moc ji nepoužívám, protože se spíše hodí pod společenské šaty nebo nějaké příležitostní oblečení.
Koupila jsem si ji na internetu a stála mě okolo 150 korun. Pořídila jsem si ji, protože jsem studovala na oděvní škole a dělali jsem přehlídky, takže se mi docela hodila.
Nevím jestli bych ji úplně doporučila. Určitě ne slečnám co mají velký obvod hrudníku. Já jsem si objednal největší velikost což bylo D. Můj objem hrudníku je tak střední velikosti a silikonová podprsenka mi byla docela malá. Na různých stránkách jsem viděla obrázky před a po nalepení této silikonové podprsenky a musím říct, že takového bujného dekoltu nedosáhnete.

viz. obrázek z internetu

Tohle se mi opravdu nikdy nepovedlo.

Za druhé bych řekla, že po nalepení podprsenky do záhybů pod prsa se vám začne odlepovat jakmile se zpotíte, takž přestane lepit.


viz. obrázek z internetu
Tady je vlastně ukázáno jak je nalepená do záhybů.

Údržba je velmi jednoduchá vlastně ji opláchnete vlažnou vodou z vnitřní strany a necháte přes noc uschnout a druhý den jí můžete schovat do krabičky.



To co jsem napsala na tuto podprsenku je jen můj názor a moje zkušenost, určitě nikoho neodrazuji od toho si ji koupit :).


Žádné komentáře:

Okomentovat