pátek 21. března 2014

Proč nepoužívám tvářenky a bronzery

Moje sbírka čítá jen pár kousků. Přesto je moc neunosím. Mám více bronzerů než tvářenek. Na jednu stranu se mi líbí, na druhou je moc často nenosím.

Buď mám odstíny tvářenky, který není moc vidět a nebo odstín, který moc řve. Bronzerů mám více a jednu dobu jsem hledala, ten nejlepší.

Jeden čas jsem ho nosila často, pak ale ráno nezbyla chvilka si s něčím takovým hrát.

Bronzer, většinou a to hlavně přes zimu používám na krk. Pokud se mi někdy povede, že mám odstín obličeje tmavší než krk. Tak ho přepudruji bronzerem.

Takové je moje využití. Samozřejmě barevný odstín není tak katastrofický, ale já to vidím. A tak krček popráším bonzerem.

Dalším důvodem je, že mám celkem červené tváře, když je mi teplo nebo moc fouká.
To je taky hlavní důvod, proč je nepoužívám.

Vypadá to totiž dost blbě. Když se jeden z těchto faktorů stane a mám tvářenu. Moc hezky to nevypadá.




Dermacol - odstín 1


Maybelline - odstín 301


NYC - odstín 720A Sunny


ELF - odstín nevím


Giordani Gold - Kolekce Festive Bronzing Pearls


Žádné komentáře:

Okomentovat