pondělí 17. března 2014

Moje prstýnky

Moc se mi líbí masivní prsteny a taky ty, které se hodně třpytí. Mám jich jen pár a přesto už je bohužel tolik nenosím.

Když jsem chodila na základní školu a na stření, nosila jsem skoro na každém prstě nějaký ten prstýnek. Tenkrát se mi to dost líbilo.

Pak jsem měla jen pár oblíbených. A po delší době se mi hodně začaly líbit prstýnky z bižuterie. Protože byly velké a krásné. J

Bohužel z nějakého nepochopitelného důvodu se mi začaly prsty pod prstýnky osypávat. A to byly stříbrné a nikdy mi nijak nevadily.

A tak jsem je přestala nosit úplně. Což mě mrzelo. Protože některé jsem dostala a bylo mi líto, že je nemůžu nosit.

Poslední jsem dostala od přítele. Prstýnek je nádherný, třpytivý. Naštěstí, nosím ho už nějakou dobu a nic se mi neděje, takže doufám, že se mi prstíky osypávat nebudou.


Na závěr ukázka mojí sbírky.














Žádné komentáře:

Okomentovat