pátek 7. března 2014

Myslivecký ples

Na úvod musím omluvit to, že jsem nepřidala ve středu žádný článek. Jelikož mi asi úplně odešel notebook se všemi věcmi co jsem v něm měla. Takže jsem neměla ani možnost přidat článek.

Už minulý týden jsem byly na Myslivecké plese. Kde se nám podařilo vyhrát zase pár cen. A abych začala od začátku a řekla vše co jsem vyhráli:


  • hrníčky
  • deka
  • lampička
  • kalendář
  • dva bažanti
  • pytel zrní
  • kořenky
  • kus zvěřiny
  • plastové dózy na svačiny
  • mýdla na ruce
  • pánské mýdlo
  • brambůrky
  • plechovku broskví
  • luhovací sítko na sypaný čaj
Doufám, že jsem na nic nezapomněla myslím si, že na jeden ples je toho docela dost :)
Na fotce nemám bohužel vše vyfocené. Nějak se ty věci  druhý den rozutekly a nechtěly se mi hledat.



Žádné komentáře:

Okomentovat