pondělí 3. března 2014

Gillette Venus Olay- recenze

Na vánoce jsem si přála holítko. Lepe řečeno lepší a kvalitnější holítko. Dříve jsem používala jednorázové, kterými jsem si holila nohy na víckrát. Neměl jsem s tím nějaký výrazný problém, ale chtěla jsem zkusit něco lepší a kvalitnějšího. Jak moc velký rozdíl mezi nimi bude.

Dostala jsem Gillette Venus & Olay. Který má na vrchní a spodní části hlavice "mydýlka". A k tomu bylo krásné zlaté pouzdro na její uschování.

Při holení nohou nepotřebujete žádnou pěnu. Tuto práci odvádí "mydýlka". Takže je lepší, když držíte v ruce puštěnou sprchu a rovnou si pouštíte vodu na nohy.

Holítko docela dost pění, pokud by jste si nohy pouze navlhčily, tak budete mýt akorát zapěněnou nohu a žiletky budou špatně odvádět svoji práci.

Jsou k tomu další dvě hlavice na vyměnění. Dokoupení nových stojí myslím si, že okolo pěti set korun. Takže úplně nejlevnější záležitost to není.

Musím říct, že holí docela dobře, ale abych pravdu řekla zase nějak výrazný rozdíl nevidím. Jsem ráda, že ho mám a používat ho budu, ale kdybych zůstala u jednorázových zase tak velká tragédie by o nebyla.






Žádné komentáře:

Okomentovat