středa 28. srpna 2013

Tunisko 2013

V pátek jsem se vrátily z dovolené v Tunisku. Kde jsme byly ve městě Nabeul. Počasí nám naštěstí vyšlo a bylo krásně celou dobu, akorát poslední den bylo zataženo a pršelo. Odlétali jsem v úterý okolo jedenácté hodiny dopoledne. Hotel jsme měly bohužel až 120 km od letiště. Tudíž po příletu jsem jely ještě dvě hodiny. Dorazily jsme akorát na večeři. Bohužel jsme musely po příjezdu měnit pokoj. Jelikož Tunisani nejsou moc na úklid a pokoj nebyl nic moc. Musely jsem tam, ale strávit dva dny a pak jsme se stěhovaly do pokojů, které se uvolnily. Nejsem moc náročná, ale ten nepořádek mi trošku vadil. Na druhou stranu to nebylo až zase tak hrozné a nikde nám nelezli žádní živočiši. Přece jen je to už Afrika a mají tam jiné způsoby a úklid jim nic moc neříká. Moře jsme měly hned za hotelem takže to byla paráda. Vstup byl celkem kamenitý a místy byly skály. Ale moře bylo příjemně teplé. Druhý den jsem vyrazily na projížďku pirátskou lodí s programem, občerstvením a možností vidět delfíny. Bylo to opravdu super, cesta trvala šest hodin, ale nikdo se nenudil. Navštívili jsem také místní tržiště, kde neuvěřitelně smlouvají. Dokonce jsou uraženi když se s nimi nechcete dohadovat o cenách. První návštěvu nám vnutily hromadu koření. Které jsem samozřejmě koupily, ale u dalšího člověka se dalo koupit více za menší cenu. Pak jsem pochopily jak to u nich chodí. Hodně na ně platí, když řeknete, že něco nechcete a odcházíte, volají na vás čím dál menší ceny. Opravdu zábavné :).  Svezly jsem se také koňským povozem, kterých bylo vždy hromadu před hotelem. Pak už jsem jen lenošily u moře nebo u hotelového bazénu a sem tam malinkatá procházka. Bylo tam hezky, ale nevím jestli bych tam chtěla jet znovu.





Žádné komentáře:

Okomentovat