pátek 9. srpna 2013

Tag Barvy duhy

Dnes tu mám pro vás tag. Pojmula jsem ho podle sebe. Ke každé barvě jsem napsala to něco co mě v  danou chvíli napadlo. Takže konečný barevný výsledek věci se může týkat čehokoli. Tag je opravdu kraťoučký, takže jen v rychlosti.

Červená - Moje krásná rtěnka z kolekce Kate od Rimmel v odstínu 12. Není úplně rudá, ale hned mě napadla ona.

Oranžová - Jediné co mám je asi oranžové tílko.


Žlutá - Krásné letní šatičky. Které nosím jenom na plavky, protože jsou hodně průhledné.


Zelená - Tužka na oči od Maybelline v odstínu 300 Edgy Emerald.


Modrá - Bláznivá řasenka od Rimmel, která byla nákupní omyl. V odstínu 103 Eletric Blue.


Fialová - Moje kosmetická taštička do kabelky.


Opravdu jsem to pojala jak mě to při vyslovení určité barvy napadalo. Netýká se to pořádně oblečení, dekorativní kosmetiky prostě miš maš :)









Žádné komentáře:

Okomentovat