pondělí 12. srpna 2013

TAG

Dnes jsem tu pro vás TAGem, který jsem pro vás zodpověděla. :)


1. Jaký kosmetický úkon děláš zřídka? Jediné co mě napadá tak je pealing těla. Obličeje si dělám skoro každý den, takže na ten si potrpím. 

2. Myješ svoje kosmetické štětce pravidelně? Vůbec. Jsem na to zdechlá. Pouze když už vidím, že by s tím chtělo něco dělat tak je utřu do vlhkého ubrousku.

3. Jak dlouho jsi schopna chodit s oprýskaným lakem na nehtech? To úplně nesnáším a nechápu jak tak může někdo chodit. Vypadá to otřesně. 

4. Jak dlouho odkládáš nákup kosmetického výrobku i když ho nutně potřebuješ?Snažím se ho koupit hned jak vidím, že mi dochází a mám možnost si pro něj po cestě někam zaskočit, tak se dlouho nerozmýšlím. 

5. Jaký je tvůj nejhorší kosmetický hřích?Abych se přiznala na tuto otázku mě vůbec nic nenapadá. Takže asi žádný.

6. Nekosmetická činnost, kterou odkládáš? Holení nohou.

7. Když se jdeš bavit necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli? Většinou se maluji hodinu předtím, než někam jdu. Nesnáším se chystat na poslední chvíli. Protože nestihnu vše co jsem chtěla a pak se necítím úplně dobře. 

8. Umíš dodržet zákazy nakupování? To umím. Dokážu šetřit, pokud vidím že nemám moc peněz a budu je potřebovat na něco jiného, tak musím odolat jakékoliv zbytečné věci, které se mi líbí.

9. Jak je organizovaná tvoje sbírka make upu a laků na nehty? Make up mám v košíčkách a v kufříku na kosmetickém stole. Laky mám taktéž v košíku pěkně pohromadě.




Ilustrační foto. Odpočívání s tou mojí holkou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat