pondělí 26. srpna 2013

Můj první let letadlem

V pátek jsme se vrátily z dovolené, kde jsme byly deset dní a letěli jsme letadlem. Dneska bych vám chtěla napsat pouze článek týkající se letu, protože nemám ráda výšky, houpání žaludku a letadla. Takže je to spíše článek pro ty, kteří také nikdy neletěli a bojí se toho. Původně jsem měly jet autem do Chorvatska, to neklaplo. Nakonec jsme se rozhodly, že poletíme do Tuniska. Dlouho jsem nad  letem přemýšlela a moc se mi nechtělo. Jak už jsem psala nemám ráda výšky a když se někde zhoupnu např. v autě které přejíždí přes horizont lechtá mi v břichu. A taky pády letadel byly v myšlenkách. Ovšem pár známých už letělo a říkali, že to nic není. Nakonec jsem si řekla, že to taky určitě zvládnu a souhlasila jsem. Co mě ovšem překvapilo bylo to, že jsem nebyla vůbec nervózní. Jak na letišti tak v samotném letadle. Neměla jsem žádné černé myšlenky, naprosto v pohodě až jsem se sama divila, jaké jsem z toho měla předtím obavy. Start byl v pohodě, jen vás to zatlačí do sedačky a trošku vám všechno ztěžkne když stoupáte vzhůru. Pro mě bylo asi nejhorší klesání a pak přistávání. Jakmile se letadlo trošku zhouplo hned mi zašimralo v břiše. Naštěstí to nebylo nic hrozného natož, aby se mi udělalo nevolno. Takže nakonec můj první let letadlem proběhl naprosto v klidu a pohodě. Takže kdo má stejné obavy jako já měla předtím tak, se toho nebojte v podstatě to nic není. :)

Tady je pár fotek z letadla.







Žádné komentáře:

Okomentovat