středa 12. června 2013

Štětec na make up

Dlouhou dobu jsem hledala přesně tenhle typ štětce na make up. Nejsem si teď jistá jestli se nějak jmenuje nebo ne. Když jsem ho hledala našla jsem většinou štětce od 500,- a výše, nebo rovnou celé sady. To se mi, ale i s poštovným nechtělo utrácet. Na další typ jsem narazila u ELFu. Kde se mi vůbec nelíbil. A tak jsem to nechala být, že snad narazím někde na jiný. Poštěstilo se mi. Petra z LovelyHair http://www.petralovelyhair.com/2013/06/stetce-petrallovelyhair-jak-vznikly.html představovala na blogu svoji vlastní řadu dvou štětců. Které mě nadchly jak svoji cenou, tak i vzhledem. Objednala jsem si tedy svůj vytoužený a jsem z něj nadšená. Stál 225,- plus 95,- ( myslím ) za poštovné. Celkovou sumu jsem byla ochotná zaplatit bez výčitek, jelikož jsem velký šetřílek a dlouho se rozhoduji než penízky utratím. Přišel mi balíček, kde byl milý úvod, která mě potěšil a návod jak a na co štětec používat a jak se o něj starat. Nechyběla ani vizitka, kterou mám schovanou v peněžence. A teď k samotnému štětci. Je úplně úžasný mazlík. Krásně vypadá, drží se dobře, velikost je akorát. Je jemný, make up se s ním krásně nanáší a nezanechává jemné čáry na obličeji jako můj plochý štětec o kterém je to ale známo. Prostě nemám k němu co dodat spokojenost největší. Takže pokud hledáte levnější variantu tohoto štětce tak neváhejte, podle mě se povedl.

Objednat ho můžete zde http://www.lovelyhair.cz/lovelyhair/eshop/0/0/5/76-Stetec-PetraLovelyHair-flat-top-na-makeup-pudr-i-tvarenku





Žádné komentáře:

Okomentovat