pondělí 24. června 2013

Potřebné - nepotřebné výrobky

V mém vlastnoručním vyrobeném šišatém košíčku uchovávám věci, které čekají na to až je začnu používat a nebo jsou tam věci, které nepoužívám vůbec.
První věcí jsou krémy na ruce, kterých mám dost a nevím kdy je všechny vypotřebuji. Nosí mi je přítel z práce, sám nepoužívá a mě se to tu hromadí. No aspoň nemusím delší dobu do krémů na ruce investovat. Dále jsou tam sprchové gely, malé už mám delší dobu načaté a beru si je vždy sebou, když někam jedu. Kuličkové deodoranty nemám moc ráda a používám je jen v létě, kdy mám volnější trička a neudělá mi to mapy v podpaží, které pak nejdou vyprat. Z tohoto důvodu je nepoužívám. Je tu i můj scrub na rty a žínka, kterou opět nepoužívám. Poslední věci jsou voňavka, která mi vůbec nevoní, takže ji nemám ani na svém toaletním stolku, dále je to dvou fázový odličovač ve kterém je opravdu málo a buď bych ho měla používat a nebo vyhodit. Poslední je gel na vlasy, který jsem ještě nerozdělala a taktéž asi ani používat nebudu. A to je z mého košíčku pro dnešek vše :)







Žádné komentáře:

Okomentovat