středa 5. června 2013

Moje knižní sbírka

Dneska bych se s vámi chtěla podělit o svoji sbírku knížek. Není jich mnoho a každá je z jiného soudku. Ani jejich uskladnění není zrovna ideální, ale nemám je kam dát. Je to jen pár knížek, které jsem dostala k narozeninám nebo jen tak. Je jich zhruba dvacet. Jsou mezi nimi i kuchařky, knížky o naší vesnice, knížka o přírodě a nějaké romány. Jsou to ovšem mé oblíbené a nikomu bych je nedala, přesto, že je mám přečtené a nevím jestli je budu někdy číst znovu.
Píšu tento článek jen pro zajímavost, takže v něm nehledejte něco více.

Jak jsem říkal uskladnění není ideální a tak je mám uschované v poličce s mým vlastnoručně vyrobenými košíčky. První fotka patří mým oblíbeným knihám. Ráda čtu o lidech co něco dokázaly.
Dále jsou tam kuchařky, které moc nevytahuji jelikož nerada vařím. Zbylé pohádky z dětství a nějaký "miš maš" různých druhů žánru. Zbytek knih, které čtu a mohli jste je vidět na blogu, byly půjčené z knihovny.

A to je ode mně pro dnešek vše :)









Žádné komentáře:

Okomentovat