pátek 7. června 2013

Braun Silk épil 3 - recenze

Mám tu pro vás recenzi na epilátor, který vlastním. Dostala jsem ho na vánoce od přítele a také byl na mám seznamu dárků na vánoce, které jsem si přála. Doma jsem měli skoro ten stejný akorát měl více nástavců. Takže jsem vůbec nevěděla jestli dostanu svůj a jaký. Jelikož jsem si na epilaci zvykla žiletky moc nepoužívám, chtěla jsem mít svůj holící strojek. Mít ho po ruce bez ohledu na to jestli si ho mamka zabalila sebou ne cesty a také, abych s ním mohla z domu odjet já. Je to tedy jen čistě epilátor s 20 pinzetkami , v balení měl masážní váleček a ochlazovací rukavici. Epilátor je pouze do zásuvky a má na sobě světýlko, která  vám má osvětlit i  ty nejmenší chloupky. Nevím kolik stál, protože to byl dárek, ale na internetu se pohybuje okolo 1 000,-. Myslím si, že není vůbec špatný, ale mamka má už problém s tím, že má pinzetky " lenošné" a špatně vytrhávají. A když se ptala v obchodech jestli se nedá koupit čistě jen nástavec s pinzetami. Vůbec nepochodila nikde to samostatně neprodávají. Tak to je asi jediné mínus na tomto epilátrou.



Žádné komentáře:

Okomentovat